elo

elo

czwartek, 29 grudnia 2011

                                     Kurwa z kim ja żyje.
            Czy to tak trudno pojąć, że mnie to wali z kim kurwa się spotykacie? I po chuj mi to pisać, pytałam się kurwa? Zależy mi?
            Nie, ja jestem wkurwiona, ponieważ inni traktują mnie tak, jakbym ja już nie miała z kim innym wyjść, że ja kurwa nie mam innych znajomych.
         A ona mnie już w szczególności irytuje, naprawdę fascynujące kurwa.
 Tak jakbym miała być zazdrosna o to, że ona z "nią" wychodzi, ja też się z "nią" umawiałam i nie pisze o tym jak pojebana.
        Teraz mnie ignoruje, bo ja mam się prosić, chyba pójść do niej z czekoladkami na kolanach. Pytam się z grzeczności nie to nie, tylko szkoda, że później będzie foch, że z nią nie wychodzę, przejmowałam się tym, ale teraz niech się pierdoli. I zapewne jak one ją oleją to przyjdzie do mnie.